Anna

Katzensitterin

Hamburg
5 times favorited
1 recurring guest
Usually responds within one day
3y ago
Last activity
<6h
Response time
One home visit a day
One home visit a day
Min. 30-minute visits in your home
15 EUR
/day
All services and rates

Unavailable

Anna is currently not available to accept new requests.

About Anna

Hallo! :-)

Ich heiße Anna und bin 23 Jahre alt. Ich wohne, wenn ich nicht bei meinem Freund in Hamburg - St. Georg bin, in einer kleinen Wohnung mit großem Balkon in Hamburg - Winterhude und hole an einer Abendschule mein Abitur nach. Leider musste ich meine Katze als ich vom Land in die Stadt gezogen bin bei meinen Eltern lassen. Da meine Katze ein Freigänger ist, würde ihr meine Stadtwohnung nicht gerecht werden. Ich liebe Katzen und habe bis zu meinem 21. Lebensjahr mit ihnen zusammengelebt. Nun vermisse es sehr, welche um mich herum zu haben. Auf meinen Bildern seht ihr meine 13 Jahre alte Katze Findelkind.

Da ich, wie ich oben gesagt habe die Abenschule besuche bin ich recht flexibel was die Zeiten betrifft. Ich würde einmal vormittags und einmal abends für mindestens 30 - 45 Minuten vorbeischauen zum Füttern, spielen, Katzenklo sauber machen, um Streicheleinheiten zu geben und was sonst noch so ansteht. Ich werde mich so um deine Katze kümmern, als wäre es meine eigene :-)

Wenn du eine Betreuung für deine Katze während deinem Urlaub oder sonstiger Abwesenheit benötigst, würde ich mich sehr über eine Nachricht freuen und wir können uns bei einem Treffen vorab kennenlernen und alles weitere besprechen.

Liebe Grüße

Anna

Anna's services

At your home

One home visit a day
One home visit a day
Book a pet sitter to stop by your home to feed and play with your pet
15 EUR
/day
Two home visits a day
Two home visits a day
Two drop-in visits for your pet
20 EUR
/day

Cancellation policy: Moderate

Full refund if canceled before 12:00 p.m. 7 days before the booking, 50% refund afterward.

No refund is payable if the booking is canceled on or after the start date.

Note: All times are based on the sitter’s time zone

Reviews

starstarstarstarstar
Communication
starstarstarstarstar
Conscientious
starstarstarstarstar
Profile accuracy
starstarstarstarstar
Treatment of animals
starstarstarstarstar
Value
starstarstarstarstar
Home Visits
Gritt, 2020-05-22

Anna hat sich ganz wunderbar um unseren Kater gekümmert. Wir würden Sie jederzeit wieder buchen. Vielen Dank, liebe Anna!

starstarstarstarstar
Home Visits
Melanie, 2019-06-19

Alles gut gelaufen. Danke :)

1
2
next page

Availability

Skills

Specific Skills

< 1 years of experience

Stats

SMS
Verified
Email
Verified
Anna

Anna

Katzensitterin

Hamburg
One home visit a day
One home visit a day
Min. 30-minute visits in your home
15 EUR
/day
All services and rates

Unavailable

Anna is currently not available to accept new requests.

Cancellation policy: Moderate

Full refund if canceled before 12:00 p.m. 7 days before the booking, 50% refund afterward.

No refund is payable if the booking is canceled on or after the start date.

Note: All times are based on the sitter’s time zone

Book via Pawshake to enjoy The Pawshake Guarantee, in-house customer support, booking guarantee, safe cashless payments, no booking fees, no change fees, daily updates and more!