Debora

Cat lover

Stutensee
4 times favorited
2 recurring guests
Lives with 2 cats
Usually responds within one day
19 h ago
Last activity
<14h
Response time
One home visit a day
One home visit a day
Min. 30-minute visits in your home
15 EUR
/day
All services and rates

About Debora

Hallo!

Ich bin Debora, ich bin Italienerin.

Als Kind hatte ich Angst vor Tieren.
Um diese Angst zu überwinden, adoptierten meine Eltern ein Kätzchen und ermutigten mich, mich darum zu kümmern.

Seitdem lebe ich immer mit mindestens einer Katze zusammen und meine Liebe zu Tieren wächst von Tag zu Tag.

Im Mai 2017 habe ich Romeo (White and Grey) adoptiert.
Ein paar Monate später entschied Romeo, dass Pacho sein Adoptivbruder werden würde.
Im März 2019 sind mein Partner und ich nach Karlsruhe gezogen, und unsere zwei pelzigen Freunde sind auch mit uns umgezogen.

Im Februar 2022 hat uns Pacho aufgrund eines schweren Tumors verlassen.
Es war eine wirklich schwierige Zeit.

Im Moment haben wir nur Romeo, der uns Gesellschaft leistet, aber wir denken darüber nach, eine weitere Katze zu adoptieren, damit sie zusammen spielen können.

Romeo liebt es zu spielen und ist ein professioneller Jäger!

Ich habe Glück, denn meine Nachbarn lieben Romeo und kümmern sich um ihn, wenn wir im Ausland sind.
Aber nicht jeder hat dieses Glück.
Aus diesem Grund habe ich beschlossen, mich zur Verfügung zu stellen, um Ihren Haustieren Gesellschaft zu leisten, wenn Sie nicht da sind, damit sie sich weniger allein fühlen!

Ich bin italienischer Muttersprachler, aber ich spreche gut Englisch und Spanisch.
Ich spreche auch Deutsch, wenn auch nicht sehr gut.

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, meine Beschreibung zu lesen.
Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag!

Debora's services

At your home

One home visit a day
One home visit a day
Book a pet sitter to stop by your home to feed and play with your pet
15 EUR
/day
House Sitting
House Sitting
A sitter stays overnight in your home and cares for your pet
40 EUR
/night
Two home visits a day
Two home visits a day
Two drop-in visits for your pet
32 EUR
/day

Cancellation policy: Flexible

Full refund if canceled before 12:00 p.m. one day before the booking, 50% refund afterward.

No refund is payable if the booking is canceled on or after the start date.

Note: All times are based on the sitter’s time zone

Reviews

starstarstarstarstar
Communication
starstarstarstarstar
Conscientious
starstarstarstarstar
Profile accuracy
starstarstarstarstar
Treatment of animals
starstarstarstarstar
Value
starstarstarstarstar
Home Visits
Alex, 2024-03-25

Debora took great care of our cat Sasha again, we are always happy to receive her help!

starstarstarstarstar
Home Visits
Emma, 2024-01-15

zu super zufrieden.

1
2
3
next page

Availability

Debora's Pets

Romeo
Cat
Olivia
Cat

Skills

Specific Skills

I speak English & German & Italian
< 1 years of experience

Stats

Phone interviewed
Verified
SMS
Verified
Debora

Debora

Cat lover

Stutensee
One home visit a day
One home visit a day
Min. 30-minute visits in your home
15 EUR
/day
All services and rates
Contact Debora

Cancellation policy: Flexible

Full refund if canceled before 12:00 p.m. one day before the booking, 50% refund afterward.

No refund is payable if the booking is canceled on or after the start date.

Note: All times are based on the sitter’s time zone

Book via Pawshake to enjoy The Pawshake Guarantee, in-house customer support, booking guarantee, safe cashless payments, no booking fees, no change fees, daily updates and more!

Contact Debora